graphic-header
Občanský kalendář » «»

únor 2017

2017-1&clndr_act=2017-2-22
2017-3&clndr_act=2017-2-22
PoÚtStČtSoNe
1
středa 1. února   »   1 událost
2
čtvrtek 2. února   »   1 událost
3
pátek 3. února   »   1 událost
5
neděle 5. února   »   1 událost
6 7 8 9 10
11
sobota 11. února   »   1 událost
12
neděle 12. února   »   1 událost
13 14
15
středa 15. února   »   1 událost
16
čtvrtek 16. února   »   1 událost
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
pondělí 27. února   »   1 událost
28
Zůstaňte se 7.G v kontaktu »
Sítnice »

25 let Sedmé generace

Videoanketa k narozeninám 7.G.

Anketa »

Jak hodnotíte rok 2016?

stál za starou belu

špaténka, ale byly horší

střídavě oblačno

v podstatě dobrý

můj životní rok

Ke stažení »

Chcete mít 7.G ve svém počítači napořád? Stačí si stáhnout naše tapety, bannery či ikonky.

7.G twitter »

Inzerce  »

Inzerujte v 7.G

Sedmá generace

  • je časopis s více než dvacetiletou tradicí. Jeho stručné představení najdete zde: 
  • má přes tisíc předplatitelů a jedno vydání si přečte více než 3 000 čtenářů.
  • má tištěný náklad kolem 1 700 kusů.
  • naláká na webové stránky každý měsíc přes 5 000 unikátních návštěvníků
  • má přes 100 prodejních míst po celé republice.
  • má čtenáře především vysokoškolsky vzdělané mezi 19 a 30 lety, kteří se poměrně výrazně profilují jako uvědomělejší a odpovědnější občané i spotřebitelé (například biopotraviny si kupuje pravidelně či občas hned 83 % z nich, fairtradové produkty 61 %); více v profilu čtenářů: .

Nabízíme

  • tištěnou, vkládanou a bannerovou inzerci – formáty a ceník zde: 
  • možnost výměny bannerů či buttonů
  • koherentní cílovou skupinu čtenářů, kterou můžete inzercí oslovit
  • individuální přístup k požadavkům inzerentů včetně možnosti dlouhodobější spolupráce anebo kombinace jednotlivých reklamních kanálů za výhodnější ceny

Etický kodex

Inzerce v Sedmé generaci podléhá etickému kodexu vydavatele Hnutí DUHA. To znamená, že nemůžeme zveřejňovat reklamu:

  • firem, které se významně podílejí na ekologických škodách nebo na poškozování jiných veřejných zájmů, a od velkých korporací.
  • nadačních programů, jež jsou financovány společnostmi, které se významně podílejí na ekologických škodách nebo na poškozování jiných veřejných zájmů.
  • firem nebo společností, které nemají korektní vztah ke svým zaměstnancům a porušují lidská práva (kdekoliv na světě).
  • politických stran a hnutí.

Kontaktujte nás

Máte-li zájem o inzerci, neváhejte nám napsat na redakční email .