graphic-header
Občanský kalendář » «»

srpen 2017

2017-7&clndr_act=2017-8-17
2017-9&clndr_act=2017-8-17
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4
5
sobota 5. srpna   »   1 událost
6
neděle 6. srpna   »   1 událost
7
pondělí 7. srpna   »   1 událost
8
úterý 8. srpna   »   1 událost
9
středa 9. srpna   »   1 událost
10
čtvrtek 10. srpna   »   1 událost
11
pátek 11. srpna   »   1 událost
12
sobota 12. srpna   »   1 událost
13
14 15 16 17 18
19
sobota 19. srpna   »   1 událost
20
21 22
23
středa 23. srpna   »   1 událost
24
čtvrtek 24. srpna   »   1 událost
25
pátek 25. srpna   »   1 událost
27
neděle 27. srpna   »   1 událost
29
úterý 29. srpna   »   1 událost
30
středa 30. srpna   »   2 události
Akce » Genius loci
31
čtvrtek 31. srpna   »   2 události
Akce » Genius loci
Zůstaňte se 7.G v kontaktu »
Sítnice »

25 let Sedmé generace

Videoanketa k narozeninám 7.G.

Anketa »

Jak hodnotíte rok 2016?

stál za starou belu

špaténka, ale byly horší

střídavě oblačno

v podstatě dobrý

můj životní rok

Ke stažení »

Chcete mít 7.G ve svém počítači napořád? Stačí si stáhnout naše tapety, bannery či ikonky.

7.G twitter »

Sedmá generace 2/2017  »

Darujte vaječníky
autor/ka: Sam Howzit, Flickr.com  

Martina Vrtělová

Darujte vaječníky

Billboard časopisu Forbes ženám vnucuje mužskou identitu.

Několik dnů před Vánoci se na jedné brněnské zastávce objevil billboard časopisu Forbes. Na černém pozadí se skvěl bílý nápis Darujte koule. Koule? To jako vánoční? Kdepak. Forbes se touto „neotřelou“ reklamou snažil povzbudit kolemjdoucí, aby svým blízkým jako vánoční dárek pořídili předplatné tohoto časopisu. Aby jim pořídili něco, díky čemu se stanou těmi úspěšnými lidmi. Totiž koule.

Časopis Forbes přináší vedle ekonomických zpráv články o lidech, úspěšných ve své profesi nebo v osobním životě (ideálně v obojím), a zároveň radí ostatním, jak se takovými úspěšnými lidmi stát. V reklamě se tedy podbízí jako časopis, jenž může naše drahé dovést k úspěchu. Na tom by nebylo nic špatného. Problém je, že tento úspěch je asociován se znakem, který by už dávno znakem úspěchu být neměl. Reklama v podstatě říká, že je nutné mít koule, aby mohl být člověk úspěšný. Ženy...

Celý text je přístupný pouze předplatitelům. Nepatříte-li mezi jednoho z nich, můžete to napravit zde a získat tak přístup nejen k tomuto článku, ale i ke stovkám dalších, publikovaných v 7.G od roku 1991. Máte-li zájem pouze o e-verze Sedmé generace (bez předplacení tištěné 7.G), je tu pro vás e-předplatné, jehož cena se pohybuje již od 200 Kč na rok.

P.S. Jednotlivá čísla jsou dostupná v tištěné podobě na našich prodejních místech a od roku 2012 i v elektronické verzi na portálech rajknih.cz, publero.com a floowie.com.

Login pro stávající předplatitele:

Ztráta hesla Registrace

  Líbí se vám tento článek?
 
  Chcete autora finančně odměnit?
Jak mikroplatby Flattr fungují?


  Související články:

Okomentujte článek na facebooku...

...anebo svůj komentář přidejte zde:


Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.

Upozornění: publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.