graphic-header
Občanský kalendář » «»

březen 2017

2017-2&clndr_act=2017-3-25
2017-4&clndr_act=2017-3-25
PoÚtStČtSoNe
1
2
čtvrtek 2. března   »   1 událost
3
pátek 3. března   »   1 událost
4
sobota 4. března   »   2 události
5
6
pondělí 6. března   »   2 události
7
úterý 7. března   »   1 událost
8
středa 8. března   »   1 událost
9
čtvrtek 9. března   »   1 událost
10
pátek 10. března   »   2 události
11
sobota 11. března   »   2 události
12
neděle 12. března   »   2 události
13
pondělí 13. března   »   1 událost
14
úterý 14. března   »   1 událost
15
středa 15. března   »   1 událost
16 17
18
sobota 18. března   »   1 událost
19
20 21 22 23
24
pátek 24. března   »   1 událost
25
sobota 25. března (dnes)   »   2 události
26
neděle 26. března   »   1 událost
27 28 29 30 31
Zůstaňte se 7.G v kontaktu »
Sítnice »

25 let Sedmé generace

Videoanketa k narozeninám 7.G.

Anketa »

Jak hodnotíte rok 2016?

stál za starou belu

špaténka, ale byly horší

střídavě oblačno

v podstatě dobrý

můj životní rok

Ke stažení »

Chcete mít 7.G ve svém počítači napořád? Stačí si stáhnout naše tapety, bannery či ikonky.

7.G twitter »

Sedmá generace  »

Objev jedenáctiletí

red

Objev jedenáctiletí

Dlouhých 11 let existence SG trvalo, než nám cestovatel Holub (Petr) zvěstoval, že za oceánem funguje pobočka Sedmé generace.

Burlingtonská firma Seventh Generation už totiž nějaký ten pátek (cirka 20 let) vyrábí ekologicky příznivější ("netoxické, biodegradabilní, hypoalergenní") zboží. Na stránkách www.seventhgeneration.com najdete celý sortiment od pracích prášků, čističů koberců, 100% recyklovaných toaleťáků až po bezchlórové tréninkové kalhotky pro děti. Na všech etiketách pak stojí čtenářům SG povědomý citát "V každé naší úvaze musíme zohledňovat dopad našich rozhodnutí na následujících sedm generací" převzatý z Velkého zákonu Irokézské konfederace. Kromě koupě jste vyzváni přidat se k Národu Sedmé generace nebo k řadě environmentálně zodpovědných aktivit typu 20/20 by 2010 (tedy redukce 20% emisí CO2 a 20% výroba energie z obnovitelných zdrojů v USA do roku 2010). Inu když dva dělají (skoro) totéž...

Každopádně dříve než si našeho periferního časopisu všimne zakladatel Seventh Generation a mimo jiné člen vedení amerických Greenpeace Jeffrey Hollender (a obratem nás poctí netoxickými sponzorskými dary), což takhle vyhlásit soutěž: kdo prokáže, že koupil výrobek naší jmenovkyně, dostaně číslo SG zdarma. (A pak že jsme na štíru s tím green marketingem...)

[3. září 2008]

  Líbí se vám tento článek?
 
  Chcete autora finančně odměnit?
Jak mikroplatby Flattr fungují?
Anebo nás chcete ve vydávání podobných textů podpořit jinak?


Další články tohoto autora

Okomentujte článek na facebooku...

...anebo svůj komentář přidejte zde:


Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.

Upozornění: publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.