Časopis Sedmá generace hledá do svých řad PR pracovníka/pracovnici, který/která rozšíří povědomí o časopise mezi širší veřejnost a bude se podílet na tvorbě propagační kampaně v souvislosti s 25letým výročím založení časopisu v roce 2016.
Nástup: 1. 10. 2015
Rozsah: DPP (předpokládaný rozsah práce 25-30 hodin/měsíc), popřípadě formou ŽL, zajištěno do konce června 2016
Místo výkonu práce: libovolně s pravidelnou účastí na schůzkách v Brně (minimálně 2x/měsíc)
Náplň práce:
- spolupráce na vytváření marketingových strategií 7.G
- rozvoj nových předplatitelských možností
- zajišťování nových prodejních a distribučních míst
- zajišťování nových mediálních partnerství
- reprezentace F2F na stáncích
- podílení se na propagačních aktivitách
Požadujeme:
- proaktivní přístup k práci
- dobré prezentační dovednosti
- dobrou orientaci v environmentálních a společenských tématech
- kultivovaný a přesvědčivý psaný a mluvený projev
- nápaditá řešení
- práci na PC (kancelářské aplikace, e-mail, internet, Google Apps)
- časovou flexibilitu a ochotu ekologicky šetrně cestovat
- schopnost týmové spolupráce
- předchozí praxe v neziskové organizaci nebo médiu výhodou
Nabízíme:
- mzdu 125 Kč/hod.
- pružnou pracovní dobu
- inspirativní prostředí v centru přední české neziskové organizace
- možnost podílet se na redakčním dění
- možnost dalšího vzdělávání.
V případě zájmu o nabízenou pozici posílejte strukturovaný životopis a motivační dopis do 17. září 2015 včetně na adresu sgenerace@hnutiduha.cz. Do předmětu prosím uveďte „Pozice v 7.G„.
Vybrané zájemce/kyně pozveme k pohovorům, které proběhnou 21. a 22. září 2015 v Brně.
Další informace poskytne: Simona Horká, telefon 608 443 443, e-mail: sgenerace@hnutiduha.cz.
Dvouměsíčník Sedmá generace vydává Hnutí DUHA od roku 1991 s cílem kriticky sledovat vývoj moderní civilizace a poskytovat prostor pro diskusi o ekologických a společenských problémech. Tematicky se soustředí zejména na ochranu životního prostředí, obnovitelnou energetiku, alternativní ekonomiku, ekologické zemědělství, rozvojovou politiku, šetrnější spotřebu či menšinovou kulturu. V každém čísle 7.G přináší hlavní téma, reportáž, seriály, profilový rozhovor, překlad nebo literární a filmové recenze. Časopis má více než tisíc předplatitelů, každé číslo si přečte zhruba tři tisíce čtenářů, web 7.G navštíví každý měsíc přes pět tisíc individuálních uživatelů. Název časopisu, který do roku 1997 vycházel jako Poslední generace, je symbolický. Jsme totiž přesvědčeni o tom, že chceme-li jako lidstvo žít na této planetě ve spokojenosti a míru, musí naše jednání zohledňovat také potřeby našich potomků. A to i těch, kteří přijdou sedm generací po nás.
Hnutí DUHA vychází z principů rovných příležitostí a podporuje zapojení členů znevýhodněných skupin do pracovního života. Každý zájemce o dané pracovní místo bude posuzován výhradně podle svých znalostí a schopností ve vztahu k nabízené pracovní pozici.
Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.
Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.
Napsat komentář