V prvním letošním čísle Sedmé generace se mimo jiné dozvíte odpovědi na tyto otázky: Kudy udržitelněji? Proč si budoucnost představujeme temně? Budeme za 20 let ekologicky dál? Proč vodomilný hmyz nesnáší moderní architekturu? Jak prodávají britští farmáři? Po čem zákazník touží, ale v hyper-super marketech nenajde? Proč by neměli zbourat Vlněnu? Postaví Poláci první jadernou elektrárnu? Hrála média při prezidentské volbě roli větší, nebo menší než si myslíte? Jak vypadá Hollywood podle Kellera? Před kým a čím nás varuje James Lovelock? Proč máme věřit v hodnotu Utopie? Víte, kde se ocitnete po duševní iniciaci?
Seznam všech článků čísla najdete zde, seznam prodejních míst 7.G zde a informace o různých variantách předplatného pak tady.
Více fotek než v tištěném čísle tentokrát uvidíte u reportáže Dominika Grohmanna, sledujícího mikrosvět zlevněnek, i u tak trochu kontra-reportáže Veroniky Frélichové, která v Anglii pátrala po inspirativních farmářských obchodech. Polské aktivist(k)y proti plánované stavbě jaderné elektrárny si pak můžete prohlédnout tady.
Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.
Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.
Napsat komentář