Chrlí obrovské množství nekvalitních módních kolekcí, využívají nucenou práci i agresivní marketing. Spotřebitele ale zajímají především extrémně nízké ceny. Shein, Temu a další především čínské e-shopy s ultrarychlou módou opanovaly globální trh s oblečením. Pustoší u toho životní prostředí i lokální ekonomiku a některým zemím s nimi již dochází trpělivost.
Článek si můžete přečíst v časopise Sedmá generace 5/2024.
Předplaťte si Sedmou generaci na https://sedmagenerace.cz/obchod/.
Článek vznikl díky spolupráci s nadací Heinrich Böll Stiftung.

Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.
Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.

Napsat komentář