Už jsme si uvykli potraviny rozdělovat na konvenční z velkochovů a průmyslové zemědělské výroby a na ty, jejichž původ najdeme na šetrně obhospodařovaných polích či farmách, které dbají na pohodu zvířat. Na český trh však začaly pronikat i produkty, které nesou neklamnou známku toho, jak se žije rolníkům či řemeslníkům, jejichž rukama prošly — logo Fair Trade. Podrobnosti přináší student ekonomie a člen Společnosti pro Fair Trade a rozvojové vzdělávání.
Jednorázový nákup článku
Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.
Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.
Napsat komentář