Odborníci na spotřebitelské chování rádi říkají, že krize je dnes „v hlavách i v peněženkách“. Přijměme toto lapidární pojetí a podívejme se, jak je na tom v časech krize z hlediska hlav a peněženek fair trade. Má šanci udržet si pozornost současného spotřebitele? Pokud ano, kdy můžeme v České republice očekávat, že fair trade dosáhne alespoň takového rozšíření jako ve většině zemí západní Evropy?
Jednorázový nákup článku
Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.
Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.
Napsat komentář