Fair trade v hlavách a peněženkách

26. února 2012 /
foto: archiv NaZemi

Odborníci na spotřebitelské chování rádi říkají, že krize je dnes „v hlavách i v peněženkách“. Přijměme toto lapidární pojetí a podívejme se, jak je na tom v časech krize z hlediska hlav a peněženek fair trade. Má šanci udržet si pozornost současného spotřebitele? Pokud ano, kdy můžeme v České republice očekávat, že fair trade dosáhne alespoň takového rozšíření jako ve většině zemí západní Evropy?

Celý text je přístupný za 22 korun, nebo předplatitelům a předplatitelkám. S předplatným získáte přístup nejen k tomuto článku, ale i k tisícům dalších, publikovaných v 7.G od roku 1991. Roční e-předplatné stojí od 270 korun a zahrnuje i přístup k 7.G číslům ve formátech pdf, epub a mobi. Roční předplatné tištěné verze můžete získat od 450 Kč. Podrobnosti najdete na www.sedmagenerace.cz/obchod. Pokud si 7.G předplácíte, přihlaste se vpravo nahoře. Kupte si jen tento článek za 22 korun. Děkujeme za jakoukoli formu podpory.

Jednorázový nákup článku





Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.

Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.

Sedmá generace 4/2024 vychází v 2. polovině srpna.