Outdoorový sektor má obecně pověst odvětví, které je blízké přírodě a dbá na udržitelnost. Často se odvolává na ochranu životního prostředí, což mu dává určitou legitimitu. Přestože je outdoorové vybavení cíleno na milovníky přírody, paradoxně se často jedná o greenwashing a přehnaná marketingová tvrzení. Obrázky přírody a vzletné slogany na etiketách sportovního oblečení, stanů a dalších produktů mnohdy zakrývají jejich negativní vliv na životní prostředí.
Článek si můžete přečíst v časopise Sedmá generace 2/2025.
Předplaťte si Sedmou generaci na https://sedmagenerace.cz/obchod/.
Projekt se uskutečnil za finanční podpory statutárního města Brna.

Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.
Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.

Napsat komentář