Vážené dámy, vážení pánové,
kultura je v současné společnosti jedním z nejviditelnějších objektů obchodu. Podnikatelé v tzv. showbyznysu i samotní umělci vydělávají horentní částky. Přesto je mezi námi stále dost lidí, kteří kulturu dělají či podporují nezištně, prostě pro radost. Sedmá generace se proto rozhodla zmapovat, jaký prostor a šance pro vznik a fungování dnes mají nekomerční kulturní projekty a aktivity. Snažili jsme se poodhalit principy fungování sprejerské komunity, navštívili jsme nekomerční hudební festival a zajímali jsme se o to, jak obtížné je rozjet novou rozhlasovou stanici.
V duchu alternativy se tentokrát nese i obálka, jejíž prostor jsme ponechali takzvané street kultuře. Do historie časopisu se tak zapíše hned několika prvenstvími — má trojrozměrné grafické zpracování, a v celém nákladu se dokonce vyskytuje i několik různých verzí, z nichž jedna nabízí i něco navíc (viz níže). Obálku si podle vlastního vkusu můžete dotvořit i vy sami. Je to jen a jen vaše místo a bude to jen a jen vaše, zcela originální Sedmá generace.
Přejeme vám invenci při výtvarném zpracování obálky a inspirativní letní čtení.
Dušan Lužný
Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.
Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.
Napsat komentář