Kdy se z Prahy stane město přívětivé kolům a pěším? Co a kdo tomu pomáhá, nebo naopak brání? Ptali jsme se Michala Křivohlávka z občanské iniciativy Auto*Mat a architekta a urbanisty Tomáše Cacha, který se v Komisi Rady hlavního města Prahy pro cyklistickou dopravu věnuje rozvoji cyklodopravních opatření i prostorovému plánování.
Jednorázový nákup článku
Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.
Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.
Napsat komentář