Mottem letošního festivalu dokumentů Ji.hlava byla továrna; na sny. Při vší úctě k umělecké nosnosti továrního motivu a s ní související poetiky se vnucuje myšlenka, jestli nemůže marketingová strategie festivalu — přilákat další diváky, nabídnut víc filmů, víc projekcí, víc míst — akci proměnit na uniformní velkovýrobnu diváckých zážitků.
Jednorázový nákup článku
Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.
Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.
Napsat komentář