Zachraňte nový nábytek

14. září 2022 /
foto: Foto: PxHere.com
Sedmá generace 4/2022
Sedmá generace 4/2022
Zachraňte nový nábytek
/

Vylepšete, prodejte, darujte. Těmito slovy prezentuje společnost IKEA svou novou kampaň Zachraň nábytek novým nápadem, jejímž cílem má být ukázat lidem, jak mohou využít starý nábytek. IKEA se, minimálně na první pohled, jeví jako společnost, jíž témata klimatické změny a udržitelnosti nejsou lhostejná, a podobných projektů má hned několik. Podporuje prodej nábytku z druhé ruky, snižuje plýtvání ve svých restauracích či poskytuje náhradní díly. Zmiňovaná kampaň tak působí jako další podařený krok na cestě k větší udržitelnosti. Bohužel se do její propagace vloudila chyba, která kazí její potenciál inspirovat.

Článek si můžete přečíst v časopise Sedmá generace 4/2022.

Předplaťte si Sedmou generaci na https://sedmagenerace.cz/obchod/.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.

Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.

Sedmá generace 6/2022 vychází v 2. polovině prosince.