Najít v dnešní době díru na trhu není právě procházka v konvalinkách. Firmy se neustále předhánějí jako luční koníci v dostihovém okruhu, a jen málokteré se přitom podaří přeskočit pomyslný Taxisův příkop. Je však nutné být ctižádostivým a do ruda rozpáleným žokejíčkem? Nedá se byznys dělat rytířsky, s koňmi bezstarostně se prohánějícími v jarních bučinách?
Jednorázový nákup článku
Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.
Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.
Napsat komentář