Mohlo by se zdát, že lidová řemesla prožívají svou renesanci. S tradičními jarmarky se roztrhlo hned několik pytlů. Ruční práce a tradiční umělecké řemeslo povýšené na design pronikly až do nákupních center a hvězdičkových hotelů, kde se s nimi mohou setkat lidé, kteří by o ně jinak ani nezavadili. S hand made výrobky úspěšně obchoduje hned několik velkých internetových obchodů, skupiny podobného zaměření na sociálních sítích čítají i přes dvacet pět tisíc členů. Jde ale skutečně ještě o lidové řemeslo?
Jednorázový nákup článku
Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.
Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.
Napsat komentář